Onze vereniging

Speel je met de gedachten om lid te worden van onze vereniging?

Kom dan gerust eens kijken in zwembad “de Waterloat” tijdens een van de trainingen. Je kunt twee weken (gratis) mee trainen en zo ervaren dat het leuk zwemmen is bij de Heldense Zwemvereniging. Binnen de Heldense Zwemvereniging wordt op een sportieve, ontspannen en serieuze manier met de zwemsport omgegaan.
  • Je kunt lid worden als je de diploma’s A en B hebt. Als je alleen het diploma A hebt, kun je contact opnemen met de trainer om te kijken of er toch mogelijkheden zijn (meestal wel).

• Leeftijd: iedereen is welkom.

• Veel mensen denken dat je bij een zwemvereniging alleen maar baantjes zwemt. Dit is bij de instromers en de recreanten beslist niet het geval.

• De wedstrijdzwemmers zwemmen als voorbereiding op de wedstrijden en voor de conditieopbouw uiteraard wel veel baantjes, maar de trainingen zijn zeer gevarieerd.
  • Er wordt getraind onder deskundige leiding. Techniek krijgt heel veel aandacht (vooral bij de jongeren tot ca. 12 jaar).

• Er wordt rekening gehouden met de mogelijkheden van de leden.

• Andere evenementen

Uiteraard is er naast het zwemmen binnen de Heldense Zwemvereniging ook aandacht voor andere activiteiten. We denken hierbij o.a. aan een trainingskamp, afsluitende barbecue's en eventueel andere activiteiten. Voor het nieuwe seizoen is de activiteitengroep en het bestuur al druk bezig verschillende dingen te organiseren. Wat?? Laat jullie verrassen.

Aanmelden als lid

Wil je lid worden van de Heldense Zwemvereniging?

Kom gerust eens kijken bij een van de trainingen. Er is in principe altijd een bestuurslid aanwezig die je te woord kan staan. Voor inhoudelijke vragen kan contact worden opgenomen met de hoofdtrainer (zie trainers). Ook zijn in het zwembad de Waterloat oranje flyers van de vereniging te krijgen.
    Als je besluit (na enkele proeftrainingen) lid te worden, regelen wij de aanmelding verder.

bijgewerkt: 23-09-2010 - 06.30 uur

Inloggen: